Afspraak maken
Het spreekuur wordt op iedere werkdag gehouden. Voor het spreekuur moet u altijd vooraf een afspraak maken.
U kunt voor een afspraak de praktijk bellen op werkdagen tussen 8 en 17 uur. Wij vragen u zoveel mogelijk in de ochtend te bellen. Voor eenvoudige vragen kunt u ook gebruik maken van het dagelijkse telefonisch spreekuur.
De assistente is op bepaalde tijden bezig met andere taken. Op de volgende momenten is de praktijk alleen bereikbaar voor spoed:
10:00 – 11:00 uur
12:00 – 13:00 uur
16:00 – 17:00 uur
U kunt in geval van spoed ALTIJD bellen en een 1 kiezen.
Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw contact. Ze is daartoe opgeleid en doet dat om zo goed mogelijk een inschatting te maken van de aard en spoedeisendheid (urgentie) van uw eventuele klachten, of om uitslagen en adviezen te geven. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.
Meer tijd
Heeft u meerdere klachten of vragen? Geef het aan bij het maken van de afspraak, dan houden we er rekening mee in het agenda en maken in overleg een dubbele afspraak.
Digitaal consult
Wist u dat u ook online een vraag aan de huisarts kunt stellen? Dit kan via een “e-consult”.
U meldt zich aan bij het Patientenportaal en dan kan u in uw dossier kijken, het advies van de huisarts teruglezen, uw uitslagen zien en een e-consult sturen.
Indien u toch niet op de afspraak kunt komen vragen wij u om dit uiterlijk 24 uur van te voren af te zeggen. Als u niet verschijnt op de afspraak zijn wij genoodzaakt om het consult in rekening te brengen. Deze factuur krijgt u niet vergoed door uw zorgverzekering.
Folder praktijkinformatie
Onze (digitale) Praktijkfolder 2022 kunt u hier vinden.